موسسه فرهنگی قرآن و عترت نیایش بیرجند

موسسه فرهنگی قرآنی نیایش در سه قسمت شامل واحد خردسالان ، واحد خواهران و پیش دبستانی فعال می باشد

موسسه فرهنگی قرآن و عترت نیایش بیرجند

موسسه فرهنگی قرآنی نیایش در سه قسمت شامل واحد خردسالان ، واحد خواهران و پیش دبستانی فعال می باشد

کودکان و آنفلونزا خوکی

با شروع فصل سرما و افزایش شیوع آنفلو نزا خوکی لزوم توجه به سلامت کودکان هم بیشتر می شود.به منظور آشنایی مادران و کودکان با این ییماری نکاتی جهت رعایت بهداشت در این مورد ارائه می گردد :  

علائم بیماری شامل: تب بالای ۳۸ درجه، درد عضلات، سرفه خشک، سوزش گلو، عطسه، لرز، بی‌اشتهایی و نارسایی تنفسی است.  

روش های انتقال بیماری از طریق:بزاق، اشک، ترشحات بینی، سرفه، عطسه و تماس با اشیای آلوده است.  

دوره این بیماری ۷ روز است و در این مدت باید فاصله لازم از بیمار رعایت گردد. والدین باید دقت نمایند به مجض بروز علائم بیماری از فرستادن کودک به مهد یا پیش دبستانی و دیگر کلاس ها خوداری نموده و به پزشک مراجعه نمایند. 

 جهت پیشگیری از انتقال ویروس باید مرتب سطوح کناری تختخواب، حمام و آشپزخانه و اسباب‌بازی‌های کودکان را با محلول‌های ضدعفونی خانگی تمیز کرد و بعد از سرفه یا عطسه و قبل از صرف غذا حتما دست‌ها را با آب و صابون یا مواد ضدعفونی‌کننده شستشو داد.  

مربیان محترم نیز باید آموزش های لازم را با زبانی قابل فهم به کودکان ارائه دهند و در رعایت بهداشت توسط آنها در محیط کلاس دقت نمایند.

کلاس رایگان صوت و لحن قرآن کریم

به اطلاع همشهریان عزیز بیرجندی می رساند به منظور کمک به علاقمندان قرآنی کلاس صوت و لحن قرآن کریم در شعبه شمال شهر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نیایش برگزار می گردد.این کلاس مخصوص خواهران از سن ۱۰ سال به بالا و زمان برگزاری روز های یکشنبه در محل  موسسه  می باشد.از عموم علاقمندان در خواست می گردد برای شرکت در کلاس با موسسه تماس بگیرند. در ضمن شرکت در این کلاس  رایگان می باشد.

اشعار پیش دبستانی (سلام)

 

 سلام  

 

 

 

ما پیرو قرآنیم                  خوش خو و مهربانیم

عادتمان سلام است         سفارش اسلام است

به پدر و به مادر  

                 به خواهر و برادر

                                  به هرکه روبرو شیم

                                                        اول سلام گوییم  

سلام سلامت آرد                 خیر و سعادت آرد 

 نشان دین سلام است         بهتر ز هر کلام است   

جشن میلاد امام رضا (ع)

 جشن میلاد شمس الشموس امام رضا (ع) در موسسه  قرآن و عترت نیایش بیرجند برگزار  گردید .در این مراسم ابتدا نونهالان اشعار فرا گرفته در مورد امام رضا (ع)را به صورت گروهی اجرا کردند و سپس مراسم مولودی خوانی  با حضور مربیان و مادران  قرآن آموزان برگزار شد. در پایان مراسم  هدایای به رسم یادبود اهدا گردید.
 


بازدید قرآن آموزان و مربیان از نمایشگاه حج

قرآن آموزان خردسال موسسه فرهنگی قرآنی نیایش و پیش دبستانی نیایش بیرجند از نمایشگاه هفته حج بازدید کردند.این بازدید  با هدف بهره گرفتن از فضای دل انگیزٍ و روحانی و استشمام عطر دل انگیز اعتقاد به خداوند برگزار شد . این نمایشگاه با ارایه الگوو نمادی از بیت الله الحرام که کعبه آمال و قبله گاه تمامی مسلمانان می باشد  باعث تقویت روحیه دینی و معنوی بو یژه در کودکان می گردد. در هر قسمت از نمایشگاه توسط مربیان  موسسه توضیحات لازم به کودکان ارائه شد. 
بازدید از نمایشگاه حج