موسسه فرهنگی قرآن و عترت نیایش بیرجند

موسسه فرهنگی قرآنی نیایش در سه قسمت شامل واحد خردسالان ، واحد خواهران و پیش دبستانی فعال می باشد

موسسه فرهنگی قرآن و عترت نیایش بیرجند

موسسه فرهنگی قرآنی نیایش در سه قسمت شامل واحد خردسالان ، واحد خواهران و پیش دبستانی فعال می باشد

آغاز به کار مرکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم بیرجند

به اطلاع کلیه همشهریان عزیز می رساند بدنبال پیگیری های انجام شده موسسه فرهنگی قرآن و عترت نیایش بعنوان نماینده مرکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم مشهد و زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهرماه دانشجو می پذیرد .

 این مرکز در سال ۱۳۷۳ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جامعه قاریان مشهد تاسیس گردیده است. هدف از تاسیس این مرکز پرورش و تربیت نیروی متخصص و متعهد جهت آموزش و تعلیم برنامه های قرآنی و دینی در سطوح مختلف آموزشی و تربیتی و فراگیر نمودن تعالیم دینی و قرآنی در سطح وسیع جامعه و همچنین فراهم نمودن بستر مناسب جهت ایجاد انس با قرآن و نهادینه نمودن تعالیم دینی و قرآنی در اذهان علاقمندان به فعالیت های مذهبی و دینی می باشد.

بنابراین فعالیت عمده مرکز عالی تربیت مدرس قرآن کریم آن است که همزمان با آموزش و آشنا نمودن فراگیران با علوم و فنون قرائت قرآن زمینه های مانوس شدن با این کلام وحدانی را فراهم نماید و در این رابطه نیز افراد علاقمند را هرچه بیشتر با تعالیم دینی آشنا نموده تا آنان نیز خود بتوانند در مسیر کلام حق قدم نهند و بعنوان مدرس و استاد قرآن کریم مشتاقان و علاقمندان به فراگیری تعالیم دینی را با بهره گیری از دانش و اطلاعات کسب شده در این مرکز با قرآن بطور کامل و جامع آشنا نماید. 

وبلاگ :مرکز عالی تربیت مدرس و قرآن کریم بیرجند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد